Firma Oknofix sp. z o.o. to nowa na rynku, ale szybko rozwijając się marka działająca na terenie Warszawy, z perspektywą ekspansji do największych polskich miast. Naszą misją jest serwis i naprawa okien oraz drzwi w sposób szybki, wygodny i nieinwazyjny dla klienta. Nasz znak rozpoznawczy, to jakość usług świadczonych na najwyższym poziomie. Dodatkowo dbamy o to, aby już od początku współpracy z nami, nasi klienci byli obsłużeni na najwyższym poziomie – w sposób uprzejmy i profesjonalny.
W tym momencie firma Oknofix Sp z o.o. poszukuje asystentki biurowej.
Opis stanowiska oraz profil osobisty:
Przede wszystkim szukamy osoby z pozytywnym nastawieniem do ludzi, ale też do powierzonych zadań. Potrzebujemy kogoś, kto zamiast problemów widzi rozwiązania.
Chcemy osoby rzetelnej i obowiązkowej, która szuka pracy na stałe, a nie tylko na wakacje.
Jeżeli posiadasz te cechy, a dodatkowo:
- możesz pracować od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–16:00
- masz doświadczenie w pracy przez telefon
- jesteś osobą zorganizowaną i pomysłową
- a dodatkowo posiadasz umiejętności sprzedażowe i masz w sobie żyłkę negocjatora, to być może to stanowisko jest właśnie dla Ciebie.
Zakres obowiązków:
- Wykonywanie połączeń telefonicznych do klientów firmy (wyznaczanie terminów wizyt naszych pracowników, przeprowadzanie ankiet odnośnie jakości pracy naszych pracowników)
- Prowadzenie grafiku oraz planowanie tras wyjazdu techników według wytycznych
- Przyjmowanie połączeń telefonicznych (zapytania klientów, reklamacje, zmiany terminów, zapisy interesantów)
- Prowadzenie bazy danych klientów firmy według wytycznych
- Potwierdzanie wizyt pracowników firmy według wytycznych
- Pozostałe prace biurowe według ustaleń z pracodawcą
Co oferujemy: